HBDH milislerinden ‘faşizmi yıkacağız’ pankartı

HBDH Botan Malazgirt Milisleri, İstanbul’da bir otoyola “Faşizmi yıkacağız, özgürlüğü kazanacağız” pankartı astı.

Yazılı açıklama yapan HBDH Botan Malazgirt Milisleri, 8 Mart gecesi saat 22.00 sıralarında İstanbul’un Yakacık Otoyolu’na “Faşizmi yıkacağız, özgürlüğü kazanacağız” yazılı pankart astıklarını bildirdi.

Açıklamada, “Eylemlerinin ardından milislerimiz üslerine ulaşmışlardır” denildi.